Stați pe loc... și veți înainta! O perspectivă diferită asupra „comportamentelor problemă” - Geert Bettinger

45,00 RON

Am scris cartea de față pentru oricine se ocupă de clienți dependenți de îngrijire. Aceștia pot fi specialiști în domeniul sănătății, asistente medicale, îngrijitori și studenți în formare, în domeniile îngrijirii și asistenței sociale. În această carte, îi voi numi mai departe „specialiști în sănătate”.

În opinia mea, este prea ușor să vorbim despre „problemele de comportament” ale clienților. Acest lucru nu descrie suficient situația lor actuală. Mereu mi s-a părut o provocare mult mai interesantă să înțeleg contextul în care apare comportamentul lor.

Clienții dependenți de îngrijire, de cele mai multe ori, nu au cuvinte sau nu îndrăznesc să spună dacă au o problemă. Prin urmare, în mod obișnuit, ei trebuie să „ceară” atenție, în maniera lor specifică, asupra lucrurilor care sunt greșite. În carte descriu viziunea mea asupra tratamentului și a asistenței acordate acestor clienți. În primul rând, ar trebui să stăm liniștiți și să fim atenți când ei transmit mesaje prin intermediul comportamentului lor. Această carte își arată utilitatea în întâlnirile de intervizare, atât în practică, cât și în educație. Descriu situații des întâlnite și modul în care le putem schimba și îmbunătăți, dacă este necesar. Fac acest lucru în baza unor cazuri reale, în care numele persoanelor implicate au fost schimbate. În majoritatea capitolelor există întrebări care vă ajută să reflectați asupra practicii zilnice și, prin urmare, asupra propriei persoane. Anumite subiecte sunt repetate pentru a consolida viziunea mea.

Motivația de a scrie această carte are legătură cu trecutul meu. Primul capitol este despre acest lucru. În copilărie am fost abuzat sexual. Parțial din cauza durerii și a confuziei, am solicitat multă atenție „negativă”. Atunci nu am putut vorbi cu nimeni despre acest lucru. Prin urmare, am început să arăt o mulțime de „probleme de comportament”. Periodic, dădeam semnale lumii externe despre faptul că ceva nu era în regulă, dar acestea erau interpretate greșit.

Mulți dintre clienții dependenți de îngrijire atrag, de asemenea, atenția într-un mod „negativ” asupra situației lor personale. Pentru mine, aceasta este o arie care necesită un tratament special. Nu ofer soluții de-a gata, acestea nu există. Vreau să ofer un ghid pentru a face față mai bine situațiilor dificile cu care se confruntă clienții. În această carte, încerc să fiu „vocea” lor. Prin urmare, toate capitolele au un titlu, pe care îl puteți citi de parcă un client l-ar spune cu voce tare.

Noi ar trebui să stăm în mod conștient liniștiți și să ne concentrăm asupra clienților dependenți de îngrijire, cu scopul de a le înțelege semnalele mai bine și, în acest mod, de a progresa.

Geert Bettinger

 

.

Cuprins

 

7

11

21

27

37

47

67

75

87

99

105

121

135

145

157

165

175

187

201

207

211

221

233

241

245

 

Introducere

Am fost un copil problemă

„Unde ești?”

„Iată ce vreau”

„Sunt un grup țintă?”

„Vei avea grijă de mine?”

„Doar spune «Da»”

„Chiar îmi place de tine”

„Odată învățat, niciodată uitat”

„Vino cu mine”

„Asta am vrut să spun”

„Sunt într-adevăr așa?”

„Mai este vorba despre mine?”

„Vei decide tu?”

„Aruncă o privire”

„Voi proceda în felul meu”

„Nu mă ignora”

„Nu mă simt în siguranță”

Ce faceți acum?

Știați că...?

Aveți grijă

„Nu sunt îndeajuns de curajos să fac asta”

În sfârșit, ați ajuns aici!

Mai întâi credeți, apoi veți vedea

Despre autor

336
2019-10-29

Informatii

Anul aparitiei
2019
ISBN
ISBN 978-606-8429-77-9
Numar de pagini
245

Referinte specifice

Produs nou