Studii aplicative in domeniul psihologiei sociale - Laurentiu Mitrofan

34,00 RON
Cantitate

  • Politica de livrare Politica de livrare

Actualul volum prezintă o serie de studii ce își propun să demonstreze rolul și influența persuasiunii în ceea ce privește luarea deciziei trecând prin filtrul genului persoanelor persuadate și prin cel al contextului social în care este aplicată tehnica de persuadare; de asemenea, cercetările prezentate în acest volum evidențiază măsura în care oamenii se lasă influențaţi de promovarea produselor în reclame prin intermediul unor modele de atractivitate fizică. Acest lucru poate fi extrapolat și la nivel macro, spre exemplu cu referire la aplicabilitatea în domeniul marketingului, în planificarea direcției de realizare a reclamelor.

Cercetările din actualul volum se axează explicit pe demonstrarea rolului și influenței mass-media asupra stării de bine, asupra comportamentului sexual al adolescenților, precum și a influenței exercitate asupra comportamentului și deciziei de cumpărare a unor produse. Dimensiunile sociale și tematicile cuprinse în aceste studii sunt de natură a înfățișa o paletă largă de preocupări ale psihologiei sociale, care astfel devine un domeniu aplicativ al psihologiei de mare importanță pentru construirea unor strategii de conștientizare și adaptare la realitățile sociale contemporane.

245

Informatii

Anul aparitiei
2013
ISBN
978-606-8429-23-6
Numar de pagini
240